Grupa: Praktyczny Marketing

Nasza oferta

 

Aktualności

Skuteczne strategie marketingowe - strona www dla hotelu w budowie

08-04-2011
Tego typu działanie to jeszcze rzadkość na polskim rynku, choć dobrze zaplanowana koncepcyjnie s

Nawiązanie współpracy z Grupą Hotelowo-Turystyczną SANTUR

07-02-2011
Miło nam poinformować, iż nasza firma wygrała przetarg na obsługę e-marketingową Grupy Hotelo


Skontaktuj się z nami

Nasze infolinia

Minisite - serwisy sprzedażowe

Minisite (mini strona) to niewielki serwis internetowy, zawierający zazwyczaj od jednej do kilku podstron.Tworzony jest dla jednego, konkretnego celu. Cele te mogą być różne, np.:

  • promocja i sprzedaż jakiejś oferty (np. oferty okazjonalne na święta, itp.)
  • promocja i sprzedaż konkretnego produktu / usługi
  • organizacja konkursu, ankiety, itd.
  • promocja imprezy (np. obchody 5-cio lecia firmy)
  • wsparcie organizowanej przez firmę akcji promocyjnej

Mini strony wyróżnia to, iż działają z reguły niezależnie od głównego serwisu firmy. Najczęściej organizowane są w subdomenach, np.: sylwerster.nazwa-domeny.pl lub jako serwis w niezależnej domenie.

Drugą cechą charakterystyczną serwisów produktowych jest to, iż skupiają się na realizacji jednego, dokładnie określonego celu: sprzedaż produktu / usługi (np. wyłącznie oferty sylwestrowej), zapisanie do newslettera, wypełnienie ankiety, pozostawienie danych kontaktowych, pobranie pliku, itd.
Realizacja kilku rzeczy przez jeden minisite nie jest zalecana, gdyż wówczas przestaje on być mini stroną i traci swoje właściwości i skuteczność.

Trzecią cechą ważną z punktu widzenia klientów jest skuteczność. Dobrze zorganizowany minisite ma wysoki współczynnik konwersji. Dzieje się tak przez to, iż zazwyczaj potencjalnemu klientowi zostaje zaprezentowana oferta, a on może ją jedynie przyjąć lub odrzucić - nie ma pośrednich wyborów.
 

Dlaczego tworzyć strony typu minisite?

Pozycjonowanie. Można je pozycjonować w wyszukiwarkach niezależnie od serwisu firmowego i łatwiej jest taką stronę wypozyjonować na słowa, które normalnie nie występują w odpowiedniej częstotliwości na serwisie firmowym. Zawsze zwiększa to również szerokość pozycjonowania (zasób słów) oraz szanse na kilkukrotne zaistnienie w wyszukiwarkach (na kilku pozycjach jednocześnie).

Większa skuteczność. Przedstawienie konkretnej oferty zainteresowanej grupie docelowej dodatkowo wpływa na zwiększenie skuteczności oferty. Strona produktowa daje odpowiedź na konkretne zapotrzebowanie, potencjalny klient nie musi przeszukiwać całego serwisu firmowego, gdyż ma wszystko podane na tacy.

Efekt marketingowy.

Efekt wizerunkowy. Firma pokazuje się profesjonalnie od strony marketingowej, co dodatkowo dobrze wpływa na jej wizerunek.

 

Prezentujemy Państwu Pakiet usług przeznaczony tylko i wyłącznie dla hoteli, gabinetów spa & wellness oraz gabinetów masażu. Taka specjalizacja pozwala nam realizować zlecenia na najwyższym poziomie bazując na doświadczeniu oraz wiedzy na temat tych branż. Naszą główną usługą jest projektowanie i wdrażanie stron internetowych. Dzięki zdobytej wiedzy i doświadczeniu przygotowaliśmy „pakiet początkowy”, który zawiera najistotniejsze elementy dla stron www z tych branż. Pakiet ten może być dowolnie wzbogacany i dostosowywany w zależności od indywidualnych potrzeb każdego klienta.
Wszystkie prawa zastrzeżone, © Profit IT Solutions 2008-2011
Kontakt: +48 600 417 637, biuro@hotelnetwork.pl
Strona jest własnością firmy PROFIT IT SOLUTION