Grupa: Praktyczny Marketing

Nasza oferta

 

Aktualności

Skuteczne strategie marketingowe - strona www dla hotelu w budowie

08-04-2011
Tego typu działanie to jeszcze rzadkość na polskim rynku, choć dobrze zaplanowana koncepcyjnie s

Nawiązanie współpracy z Grupą Hotelowo-Turystyczną SANTUR

07-02-2011
Miło nam poinformować, iż nasza firma wygrała przetarg na obsługę e-marketingową Grupy Hotelo


Skontaktuj się z nami

Nasze infolinia

Audyty stron i działań SEM

Jeżeli nie jesteś pewien, czy Twoja strona spełnia przeznaczone jej zadanie. Jeżeli chcesz mieć ułatwione zadanie w dokonaniu wyboru: tworzyć nową stronę, ulepszyć / poprawić istniejącą, a może pozostawić ją bez zmian... proponujemy Ci skorzystanie z usługi Audytu stron i działań SEM.

Audyt strony pomoże Ci podjąć włąściwą decyzję na bazie rekomendacji ekpertów.

Wynikiem audytu jest raport, którego głównym założeniem jest przedstawienie opinii niezależnych ekspertów na temat Twojej strony. Oferujemy naszym klientom 2 opcje:

  • Raport podstawowy
  • Raport rozszerzeony

W zależności od wybranej opcji raport będzie analizą strony klienta i wskazaniem jej mocnych i słabych punktów, lub rozszerzoną analizą strony w porównaniu do wskazanej konkurencji (benchmarking).

Każdy raport zawiera natomiast wskazówki co i w jaki sposób należy poprawić na obecnej stronie.

W razie pytań odnośnie audytów lub chęci zamówienia raportu - zapraszamy do kontaktu z nami.

W zakres audytu podstawowego wchodzi

1. Analiza jakościowa

  • wskazanie cech pozytywnych
  • wskazanie cech negatywnych

w obszarach: odczucia estetyczne; układ elementów; funkcjonalności; użyteczność; marketing i komunikacja; analiza wsparcia SEM.

2. Propozycje zmian.
 

Komu polecamy taki audyt?

  • firmom, które niedawno wdrożyły stronę i chcą poznać niezależną ocenę ekspertów (by móc ewentualnie wprowadzać poprawki w ramach gwarancji powdrożeniowej);
  • firmom, które potrzebują doradztwa w kwestii, czy obecną stronę www: zmieniać na nową, nanosić poprawki na obecną, w jaką stronę rozwijać;
  • firmom, które chcą zmienić obecną stronę www i chcą dowiedzieć się, jakich błędów uniknąć, a jakie dobre praktyki przenieść na nową realizację.

Zapraszamy do kontaktu i zamówienia raportu z Audytem podstawowym.
Oto kontakt do nas.

W zakres audytu rozszerzonego wchodzi

1. Analiza jakościowa

  • wskazanie cech pozytywnych
  • wskazanie cech negatywnych

w obszarach: odczucia estetyczne; układ elementów; funkcjonalności; użyteczność; marketing i komunikacja; analiza wsparcia SEM.

2. Analiza ilościowa

Analiza ilościowa przeprowadzana jest z wykorzystaniem narzędzia badawczego oraz metody badawczej za pomocą zestandaryzowanego arkusza obserwacji. Analiza ta ma na celu porównanie wspomnianego serwisu z konkurencją z punktu widzenia następujących zmiennych:

  • zawartość witryny;
  • nawigacja;
  • wsparcie SEO;
  • wsparcie sprzedaży;
  • obsługa online;
  • użyteczność i funkcjonalność witryny;
  • komunikacji marki;
  • e-marketing w serwisie.

Wszystkie obszary oraz wykorzystanie zmienne są precyzyjnie określone i przedstawione w raporcie, po to, by skonkretyzować słabe i mocne punkty serwisu oraz konieczne do wdrożenia zmiany.

3. Rekomendacja zmian

 

Raport kończy się rekomendacją zmian jakich można / należy dokonać. Rekomendacja ma dwie części składowe:
- zmiany możliwe do wprowadzenia na obecnej stronie;
- dobre praktyki z obecnej strony do przeniesienia na nową realizację oraz wskazanie, co powinno się pojawić (na bazie analizy konkurencji: ich najlepsze praktyki oraz to, co im brakuje dla wyróżnienia).

 

Dodatki do audytu

Proponujemy również szereg atrakcyjnych dodatków, którymi można wzbogacić cały Raport na temat Państwa strony. Dzięki tym dodatkom, raport będzie jeszcze pełniejszy, a dostarczone przez niego dane, analizy i rekomendacje pozwolą na podjęcie decyzji bazując na najlepszym materiale.

Dodatki do Raportu stanowią kolejne jego rozdziały, a mogą być nimi:

  • Audyt działań SEM (promocji w wyszukiwarkach)
  • Audyt site-centric (analiza ruchu na stronie)
  • Projekt funkcjonalny nowego serwisu
     

Audyt działań SEM

W tym wypadku, dodatkowy dział w raporcie zostanie poświęcony analizie działań prowadzonych w wyszukiwarkach przez Państwa firmę. Przeanalizowane zostaną słowa kluczowe strony (ilość, jakość), teksty pod kątem seo copywritingu. Określona zostanie również pozycja strony na najpopularniejsze słowa kluczowe w niej wykorzystane.

Wszystko to zostanie następnie zestawione z popularnością fraz jakich używają potencjalni klienci w wyszukiwarkach.

W podsumowaniu znajdą się rekomendacje co do ewentualnych zmian oraz działań, jakie należy wykonać, by efektywniej promować swoją stronę w wyszukiwarce. Przedstawione zostaną najpopularniejsze słowa branżowe oraz rekomendacje co do słów mniej popularnych, nieodkrytych przez konkurencję, a o dużym potencjale.

Audyt site-centric

W "wieku informacji" - wbrew ogólnie panującemu przekonaniu - nie chodzi o zdobycie, czy posiadanie informacji... chodzi o posiadanie odpowieniej informacji, a jeszcze bardziej o umiejętność jej interpretacji.

Nasi analitycy odrobią za Ciebie zadanie...

Dzięki analizie ruchu na stronie uzyskać można - popartą liczbami - odpowiedź, które części strony (i prawdopodobnie dlaczego) cieszą się największą odwiedzalnością i zainteresowaniem. Można również poznać najpopularniejsze ścieżki wizyt, lojalność użytkowników, ich lokalizację, i wiele więcej cennych marketingowo informacji.

Pod Twoją stronę podpięte zostaną statystyki ruchu, a następnie przeprowadzona zostanie ich analiza.

Audyt tego typu trwa co najmniej miesiąc - gdyż tyle czasu najmniej potrzeba, by zebrać wartościowe dane i móc sensownie przeanalizować ruch na stronie wyciągając właściwe wnioski.

Projekt funkcjonalny

W ramach wykonania analizy strony i konkurencji i przy jednoczesnej decyzji o tym, że strona potrzebuje odświeżenia - bardzo atrakcyjną opcją dodatkową jest wykonanie na bazie analizy projektu funkcjonalnego, czyli opisowego planu całej.

Projekt funkcjonalny jest to dokument zawierający szczegółowy opis rozmieszczenia i zasad działania poszczególnych elementów tworzonego systemu. Obrazuje, jak finalna wersja projektowanego systemu będzie działała, jak użytkownik będzie wchodził z nią w interakcję oraz daje poglądowy obraz wyglądu i rozmieszczenia kluczowych elementów.

Makiety tworzone w ramach projektu funkcjonalnego, bazują na schematach i nie uwzględniają kolorystyki, stylu, czy finalnych tekstów przewidzianych w projekcie. Skupiają się na przedstawieniu i układzie elementów stron oraz opisują sposób ich funkcjonowania, zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Tutaj znajdziesz więcej informacji na temat projektów funkcjonalnych stron www.

Prezentujemy Państwu Pakiet usług przeznaczony tylko i wyłącznie dla hoteli, gabinetów spa & wellness oraz gabinetów masażu. Taka specjalizacja pozwala nam realizować zlecenia na najwyższym poziomie bazując na doświadczeniu oraz wiedzy na temat tych branż. Naszą główną usługą jest projektowanie i wdrażanie stron internetowych. Dzięki zdobytej wiedzy i doświadczeniu przygotowaliśmy „pakiet początkowy”, który zawiera najistotniejsze elementy dla stron www z tych branż. Pakiet ten może być dowolnie wzbogacany i dostosowywany w zależności od indywidualnych potrzeb każdego klienta.
Wszystkie prawa zastrzeżone, © Profit IT Solutions 2008-2011
Kontakt: +48 600 417 637, biuro@hotelnetwork.pl
Strona jest własnością firmy PROFIT IT SOLUTION