Grupa: Praktyczny Marketing

Kim jesteśmy

 

Aktualności

Skuteczne strategie marketingowe - strona www dla hotelu w budowie

08-04-2011
Tego typu działanie to jeszcze rzadkość na polskim rynku, choć dobrze zaplanowana koncepcyjnie s

Nawiązanie współpracy z Grupą Hotelowo-Turystyczną SANTUR

07-02-2011
Miło nam poinformować, iż nasza firma wygrała przetarg na obsługę e-marketingową Grupy Hotelo


Skontaktuj się z nami

Nasze infolinia

Aktualności

Hotel Profit 2/2009 - Flash vs Html

24-02-2009

"Debata publiczna" na temat tego, która technologia - Flash czy HTML/CSS - jest lepsza do tworzenia stron www, rozpoczęła się już chwilę temu. Prawdą jest również to, iż nie została rozstrzygnięta i trwa po dziś dzień. Często padają porównania w stylu: Design czy użyteczność? Kreatywna wolność czy wytyczne i sieciowe standardy? Grafika czy tekst?

A może tak naprawdę nie ma nad czym debatować? W gruncie rzeczy żadne z powyższych nie wyklucza drugiego!

Zwolennicy zarówno jednej jak i drugiej technologii wytaczają przeciw sobie niekiedy ciężkie działa, próbując udowodnić wyższość swojej a obnażyć słabość tej drugiej technologii. Z tego powodu powstało wiele mitów zarówno w stosunku do Flash’a, jak i HTML’a.

[...]

Niestety, faktem jest również to, iż wiele z mitów i stereotypów na temat Flash’a, zrodziło się na bazie złego zastosowania tej technologii, lub nieumiejętności w jej stosowaniu. W masowej świadomości użytkowników Flash to rozwiązanie, które nie nadaje się do dużych rozwiązań. Utrwalił się za to jako instrument do tworzenia „zbajerowanych witryn”, pokazujących sobą w zasadzie tylko jedno – przerost formy nad treścią.

Prawda jest taka, iż można połączyć funkcjonalność ze świetną grafika, efekciarskimi animacjami i dobrze zaplanowaną strukturą serwisu i architekturą informacji – tworząc serwis firmowy.

Przykład strony full flash z przemyślaną nawigacją i architekturą informacji

Rys. Serwis w agencji 2Advanced Studios (www.2advanced.com) wykonany w całości we Flash’u i wykorzystujący spory potencjał tej technologii.

[...]

Zapraszamy do zapoznania się z pełną treścią artykułu. Miesięcznik można nabyć na stronie www.hotelprofit.pl.

Zachęcamy również do przejrzenia naszej oferty:

oraz zapoznania się z opisami produktów:

Prezentujemy Państwu Pakiet usług przeznaczony tylko i wyłącznie dla hoteli, gabinetów spa & wellness oraz gabinetów masażu. Taka specjalizacja pozwala nam realizować zlecenia na najwyższym poziomie bazując na doświadczeniu oraz wiedzy na temat tych branż. Naszą główną usługą jest projektowanie i wdrażanie stron internetowych. Dzięki zdobytej wiedzy i doświadczeniu przygotowaliśmy „pakiet początkowy”, który zawiera najistotniejsze elementy dla stron www z tych branż. Pakiet ten może być dowolnie wzbogacany i dostosowywany w zależności od indywidualnych potrzeb każdego klienta.
Wszystkie prawa zastrzeżone, © Profit IT Solutions 2008-2011
Kontakt: +48 600 417 637, biuro@hotelnetwork.pl
Strona jest własnością firmy PROFIT IT SOLUTION